شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در اقدامی عجیب به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می خواهد فدراسیون شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای میراسماعیلی را وزارت ورزش تعلیق کرده و اکنون نیز مرجع مزبور است که صلاحیت انتصاب مجدد را دارد که تاکنون نیز حکمی مبنی بر انتصاب ایشان از سوی وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و وظیفه دادگاه کیفری، صرفا رسیدگی به ارتکاب جرم از ناحیه متهم است.
مردی که نامش با فوتبال و حوادث عجیب و جنجالی فدراسیون در دهه هشتاد گره خورده احتمالا برای گرفتن پست وزارت ورزش باید به مجلس برود.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: از نظر ما همچنان پریچهره سرپرست فدراسیون جودوست چرا که روند اداری بازگشت میراسماعیلی انجام نشده است.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت رفع تعلیق رییس پیشین فدراسیون جودو گفت: پرونده وی در حال بررسی است و منتظر رای و تصمیم قطعی از سوی حوزه معاونت ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستیم.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
سرپرست فدراسیون ورزش همگانی از اضافه شدن فوتبال خیابانی (گل کوچک) به این فدراسیون با موافقت وزارت ورزش و جوانان خبر داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی را به منظور رفع برخی از ابهامات به کمیسیون اجتماعی باز گرداند.
وزارت دفاع چین تمایل بازگشت ژاپن به مسیر «نظامی‌گری» را «بسیار خطرناک» توصیف کرد.
با توجه به شرایط وزیر ورزش و جوانان پس از سانحه بالگرد در کرمان احتمالا یکی از معاونانش تا زمان بازگشت سجادی اختیارات خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون در نامه ای به سازمان لیگ خواهان برنامه ریزی برای حضور تماشاگران در ورزشگاهها در رقابت های هفته های آتی لیگ برتر شد.
وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که وضعیت فرودگاه بین المللی دمشق به حالت عادی بازگشته است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان بازگشت انجمن «یوگا» به فدراسیون ورزش های همگانی را ابلاغ کرد.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
باشگاه پرسپولیس در صورت حل نشدن دو مشکل خود در مسیر حرفه‌ای‌سازی، با دردسر بزرگی برای بازگشت دوباره به لیگ قهرمانان آسیا مواجه خواهد شد و شاید بار دیگر با محرومیت همراه شود.
وزارت دفاع روسیه تایید کرد که مشارکت روسیه در «توافق غلات» از امروز(چهارشنبه) از سر گرفته می‌شود.
الناز رکابی عضو تیم ملی صخره نوردی ایران پس از بازگشت از کره‌جنوبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا بازگشت به برجام را موجب تقویت ثبات منطقه ای دانست.
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
وزارت خارجه امارات متحده عربی از بازگشت سفیر این کشور به ایران طی روز‌های آینده خبر داد.
وزیر امور خارجه از پیگیری وزارت امور خارجه برای آزادی و بازگشت حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان خبر داد.
شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان در تازه ترین اقدام خود به وزیر ورزش پیشنهاد داده یک انجمن را به فدراسیون تبدیل کند. انجمنی که چند سال پیش فدراسیون بود و حالا دوباره می‌خواهد فدراسیون شود!
علائم هشداردهنده دست‌ها را نادیده نگیرید
نتایج اخیر تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و مصاف تدارکاتی با الجزایر، مدیران فدراسیون، وزارت ورزش و مجلس را نگران نتایج تیم ملی مقابل انگلیس و آمریکا کرده است. سیاسیون دوست ندارند این دو مصاف حساس را به کشور‌های متخاصم در حوزه سیاست واگذار کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ